Subject: Kipsi tee
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 24 May 2024 07:56:01 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Krister Arusoo <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 23, 2024 4:47 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: FW: Transpordiameti kiri - Kipsi tee

Tere,

Pöördun Transpordiameti poole Kipsi tee omaniku esindajana ringristmikku 
puudutavate küsimusega:

1.	Millal teie hinnnagul aegusid 2013 aastal antud kooskõlastused?
2.	Kui arvestada kehtiva detailplaneeringu „Järve tee 2 maatükk, Puhangu 
Raki maatükk II, Kroosi 4, Rae tee 12 ja Tammiksalu kinnistute ja nende 
lähiala detailplaneering“ ulatust, siis millise õigusakti, dokumendi, 
otsuse, arvamuse või proportsiooni alusel on ringristmiku projekteerimise ja 
ehitamise kohustus pandud just Kipsi tee ehitamisest huvitatud isikule?

Lugupidamisega,

Krister Arusoo

From: Gerthard Tints <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 22, 2024 12:50 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Transpordiameti kiri - Kipsi tee

Tere

Saadan edasi Transpordiameti kirja ning kirja manuses olnud failid.

From: Merike Joonsaar [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 21, 2024 3:41 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Rae Vallavalitsus [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Rae vald Kipsi tee

Tere.

Paraku on 2013 a menetlus aegunud.

Tänases vaates ei ole riigitee 11330 Järveküla-Jüri tee ja Kipsi tee 
ristmiku kavandamine lihtristmikuna aktsepteeritav. Samuti ei saa ka pidada 
varem väljastatud kooskõlastuskirja siduvaks.

Peame vajalikuks lähtuda kehtivas detailplaneeringus „Järve tee 2 maatükk, 
Puhangu Raki maatükk II, Kroosi 4, Rae tee 12 ja Tammiksalu kinnistute ja 
nende lähiala detailplaneering“ (vt manuses põhijoonis) määratud 
lahendusest, so kavandada riigiteede 11330, 11113 ja Kipsi tee ristmik 
ringristmikuna.

Palume kinnitust, et Kipsi tee ehitamisest huvitatud isik on valmis edasi 
minema detailplaneeringu järgse suuremahulise lahenduse, sh ringristmiku 
rajamisega.

Nõusoleku korral ootame huvitatud isiku taotlust Transpordiametiga 
projekteerimise koostöölepingu sõlmimiseks. Seejärel saab Transpordiameti 
projekteerimise üksus väljastada tehnilise kirjelduse ringristmiku 
projekteerimiseks.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Maarja Maltsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 20, 2024 11:48 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Tingimused

Tere

T-Model OÜ tegeleb 2013 aastal koostatud Kipsi tee (kat nr 65301:002:1652) 
projekti kaasajastamisega. Sellega seoses palun väljastada Transpordiameti 
tingimused, millega peame projekti koostades arvestama.

Manuses on 2013 aasta TL lahendus koos sellel ajal väljastatud tinimuste ja 
koosõlastusega.

Lugupidamisega

| Maarja Maltsaar

+3725650 6601

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lelle 24-64 (15.korrus), Tallinn

 <https://tmodel.ee/>  <https://www.facebook.com/tmodel.ee> 
<https://goo.gl/maps/LB473nepcXijv5FX8>